Gormok the Impaler
Gormok je první, koho uvidíte v Trial of the Crusader a je také první z Northrend Beasts. Po jeho poražení okamžitě přijdou dva červi Acidmaw a Dreadscale.
Schopnosti:
- Staggering Stomp — udělí 7800 až 8200 fyzického zranění všem postavám v dosahu 15y a přeruší jim kouzlení na 8s. Gormok sesílá Staggering Stomp 0,5s.
- Impale — udělí 150% zranění tankovi, ten poté bude krvácet za 1400 až 1800 zranění za každou aplikaci impale po dobu 30 sekund.
- Snobold Vassals – Gormok má na zádech 4 snoboldy. Každý má 134.000 hp. Snoboldi přeskočí z Gormoka na hráče. Melee postavám moc vadit nebudou, ale casterům ano, protože jim budou přerušovat kouzlení. Gormok má celkem 4 Snoboldy.
- Fire Bomb – snobold hodí na cíl ohnivou bombu, která zraní všechny v dosahu 8y od cíle a dále tam hoří.
- Head Crack – Snobold omráčí cíl na 2s. 30s cooldown.
- Batter - snobold zraní cíl za 75% a přeruší kouzlení na 5s.
Jak na Gormoka?
Gormok je relativně jednoduchý boss. Jsou potřeba dva tankové, kteří se budou v tankování bosse střídat. Pokaždé, když aktuální tank dostane 3x impale, musí druhý tank přetauntnout bosse. Casteři a healeři musí stát dále než 15y od bosse, aby jim Staggering Stomp nepřerušil kouzlení. Všichni by se také měli rozprostřít po místnosti, aby se snížilo zranění od Fire Bomb. Pokud dostanete Fire Bomb, okamžitě z ohně utečte. Všichni dps by měli rychle pozabíjet Snoboldy, jakmile se objeví, protože mohou healerům velice znesnadnit léčení. Dva healeři by měli léčit oba tanky a jeden by měl mít na starost raid. Snažte se ulehčit práci healerům tím, že nebudete dostávat, žádné zbytečné zranění navíc (hlavně od ohnivých bomb). Po zabití Gormoka by se měli tankové okamžitě připravit na převzetí obou červů Dreadscale a Acidmaw. Pokud máte paladina, může odstranit z tanka Imaple debuff.
Acidmaw a Dreadscale
Acidmaw a Dreadscale jsou druhou částí Northrend Beasts v raidu Trial of the Crusader. Jsou to dva jormungarové, jeden je částečně pod zemí a druhý je pohyblivý nad zemí. V průběhu souboje se budou střídat.
Schopnosti:
Acidmaw pohyblivý nad zemí:
- Paralytic Bite – zraní tanka za 7863 až 9137 nature zranění a dá mu Paralytic poison.
- Acidic Spew – udělí postavám před bossem 2775 až 3225 nature zranění každé 0.25s po dobu 2.5s.
- Slime Pool – pod bossem vznikne jedovatý mrak (podobně jak Grobbulus v naxxu)
Acidmaw statický, pod zemí:
- Paralytic Spray – zraní cíl a postavy v jeho blízkosti za 6938 až 8062 nature zranění a dá jim Paralytic poison.
- Acid Spit — udělí tankovi 5088 až 5912 nature zranění.
- Sweep – zraní všechny v melee dosahu a odhodí je zpět.
Dreadscale pohyblivý nad zemí:
- Burning Bite – zraní tanka za 7863 až 9137 ohnivého zranění a dá mu burning bile.
- Molten Spew – udělí postavám před bossem 2775 až 3225 ohnivého zranění každé 0.25s po dobu 2.5s.
- Slime Pool – pod bossem vznikne jedovatý mrak.
Dreadscale statický, pod zemí:
- Burning Spray – zraní cíl a postavy v jeho blízkosti za 6938 až 8062 ohnivého zranění a dá jim Burning Bile.
- Fire Spit — udělí tankovi 5088 až 5912 ohnivého zranění.
- Sweep – zraní všechny v melee dosahu a odhodí je zpět.
Jak na červi?
Po celou dobu souboje bude jeden červ pohyblivý nad zemí a druhý bude částečně pod zemí a nepohyblivý. Po čase se vystřídají. Oba dva musí být tankováni. Hráči by měli stát dál od sebe, aby se snížilo zranění od aoe útoků. Hráči, kteří mají burning bile, budou zraňovat sebe a všechny ostatní ve své blízkosti. Hráči, kteří mají paralytic poison musí rychle běžet k někomu, kdo má burning bile. Zranění od burning bile odstraní paralytic poison. Pokud není paralytic poison odstraněn, postava bude po čase neschopná jakékoliv akce. Dps by se měli zaměřit na jednoho červa (Acidmaw) a rychle ho zabít. Poté snadno dorazí Dreadscala.
Icehowl
Icehowl je poslední částí souboje Northrend Beasts v raidu Trial of the Crusader. Schopnosti: Jak na Icehowla? Icehowl je pravděpodobně ze všech bossů v Northrend Beasts nejjednodušší. Stačí jeden tank (takže pokud máte jednoho tanka medvěda, může se přeměnit na kočku a dělat dps, zatímco druhý tank tankuje bosse). Hráči by se měli rozmístit kolem bosse, aby se minimalizoval počet zasažených Arctic Breath. Po Massive Crash se boss zaměří na jednu postavu (bude napsáno uprostřed obrazovky). Poté vyrazí do místa, kde postava stojí. Pokud přitom do někoho narazí, zabije ho a dostane enrage (bonus ke zranění). Proto se mu musí všichni uhnout z cesty (hlavně vyjmenovaná postava). Pokud nikoho cestou nezabije, narazí do zdi a bude omráčen na 15s, přitom bude dostávat zvýšené zranění. Enrage může odstranit rogue nebo hunter (Tranquilizing Shot nebo Anesthetic Poison). Nejdůležitější je se bossovi vyhnout, když charguje. Po zabití Icehowla konečně dostanete první loot v Trial of the Crusader.