Ruby Sanctum

 

Baltharus the Warborn 

Baltharus má několik hlavních útoků a vytváří své duplikáty, když je snížen na 75%, 50% a 25% zdraví. Jeho schopnosti jsou následující:

Blade Tempest - Zasáhne každého v jeho předním oblouku kvůli poškození jeho zbraní.

Cleave - zasáhne tank a tři další cíle v jeho předním oblouku.

Enervating Brand - To označuje náhodného hráče a začne z něj vysávat sílu Baltharovi. Snižuje poškození cíle a kohokoli do 12 yardů od cíle o 2% a zvyšuje poškození Baltharus o stejné. Po označení použije 2% debuff / buff každé 2 sekundy po dobu 10 sekund.

Odpuzující vlna - odhodí kohokoli blízkého na velkou vzdálenost, přes 100 yardů a způsobí poškození ohněm.

Začněte tento boj označením Baltharus, aby si všichni byli jisti, který je ten pravý. Tank Baltharus odvrácený od skupiny a kdokoli, kdo může být na dostřel, by měl zůstat na dostřel. Léčitelé a DPS na dálku by neměli být ovlivněni jeho klepnutím, protože budou dostatečně daleko. Tank a rvačka by se však měly umístit tak, aby nebyly hozeny příliš daleko od skupiny, je bezpečné ho DPS z boku, pokud nezadáte přední oblouk.

DPS musí zůstat na Baltharovi a snižovat jeho zdraví, zatímco off-tank zvedá a drží duplikáty, které se objevují od skutečného šéfa a směřují od nájezdu. Pokud off tank nedokáže zvládnout příchozí poškození, hlavní tank gildy by zde mohl chtít přidat povinnost a mít off tank na bossovi.



Saviana Ragefire

Boj v Savianě je poměrně triviální, jen tři základní mechaniky si musíte dělat starosti následovně:

Conflagration - Vyvolá palbu na náhodné hráče, pálí je a kohokoli v okolí.

Enrage - výrazně zvyšuje rychlost útoku Saviany na 10 sekund, což lze odstranit uklidňujícím výstřelem Hunter.

Flame Breath - Způsobí značné poškození ohněm komukoli v Savianině předním oblouku.

Boj začíná tím, že tank popadne agro a bude čelit Savianě od nájezdu. Léčitelé a DPS se rozložili co nejvíce do stran a čekají na jednu ze speciálních schopností. Když dojde k rozzuření, jednoduše ho odstraňte lovcem nebo darebákem a nechte DPSing.

Když Saviana letí do vzduchu, aby seslala Conflagration, všichni musí dávat pozor na postižené hráče a rozprostřít se od nich. Léčitelé je udržují naživu, dokud Saviana znovu nepřistane a pak se všichni nevrátí na své místo a nezačnou znovu DPSing.

 


General Zarithrian 
 

  • Generál jednou za čas přivolá addy. Pokud se jedná o melee addy, stačí je pouze dotáhnout k minibossovi a Cleavem je zabít. Jedná-li se o castery, občas použijí AoE kouzlo, které by pro jistotu mělo být přerušeno.
  • Jednou za čas také použije stun na všechny hráče, který je znehybní na pár vteřin. Toto kouzlo se ale chová jako fear, tudíž Fear Ward, Will of the Forsaken,... fungují.
  • Po zabití generála se uprostřed svatyně objeví Halion.



Hlavní boss instance - Halion 


Twilight Precision
Twilight PrecisionPermanentní aura – Halionův přehled nad fázemi mu umožňuje zasazovat nečekané údery, zvyšuje jeho šanci na zásah nepřitele o 5% a snižuje dodge protivníků o 20%.
Zkrátka kopie debuffu z Icecrown Citadel.

Cleave
CleaveInstantní, melee range – Způsobí 75% zranění běžného úderu nepříteli a spolubojovníkům v nejbližším okolí. Může zasáhnout až 10 cílů.
Klasický cleave, podobný třeba tomu, který používá Lord Marrogar. Pokud nejste tank, nestůjte před bossem.

Tail Lash
Tail LashInstantní, 20yd range – Tento úder ocasem zasáhne všechny nepřátele za Halionem, způsobí zranění v rozmezí 3063-3937 a stunnuje zasažené hráče na 2 vteřiny.
Běžná dračí schopnost. Nestůjte za bossem.

 

Fáze 1



undefined
Flame Breath2 vteřiny cast, 30yd range, každých 10-15 vteřin – Ohnivý dech, který způsobí fire damage v rozmezí 26250-33750 (10: 17500-22500).
Standardní dračí dech. Pokud nejste tank, tak určitě nekoukejte téhle bestii do tlamy.

Fiery Combustion
Fiery CombustionInstantní, každých 20 vteřin, dá se dispellnout – Pohltí cíl v plamenech a udílí 4000 fire damage každé 2 vteřiny. Pokaždé, kdy Fiery Combustion někoho zraní, vygeneruje se Marko f Combustion. Když kouzlo skončí nebo je dispellnuto, vytvoří se kruhovitá ohnivá zóna, která je veliká podle počtu Mark of Combustion.
Každých 20 vteřin se bude muset jeden člen raidu vypořádat s tímto kouzlem. Cíl musí ihned běžet stranou, kde po dispellnutí tuto Void zónu zanechá. Je velice důležité, aby to udělal co nejrychleji, jinak s velkým množstvím Mark of Combustion může vzniknout void zóna velkých rozměrů.
Pokud v momentě vzniknutí této void zóny stojí nějaký spoluhráč poblíž, dojde k masivnímu knockback efektu. Špatně načasovaný dispell tak může mít katastrofální následky.


undefined
Meteor StrikeInstantní, každých 35 sekund, doba trvání cca. 30 sekund – Při dopadu zasáhne hráče v dosahu 12yd za 18750 až 21250 fire damage.
Každých 35 vteřin vypustí Halion meteor, který bude k zemi padat přibližně 6 vteřin. Místo dopadu bude označeno oranžovou runou. Při dopadu se vytvoří 4 ohnivé pásy ve tvaru X, nicméně ramena mají tendenci se volně kroutit. Samotný damage těchto ohnivých pásů není tak závratný, nicméně není třeba přidělávat healerům práci.
Když Haliana zraníte na 75%, přesouváte se do 2. fáze, kdy Halion vytvoří portál, do kterého musí všichni co nejrychleji vejít. Výjimku bude tvořit jeden tank a jeden healer, kteří musí pouze držet fyzického Haliona na místě.




Fáze 2



Twin Shadow Pulsars
Twin Shadow PulsarsDvojice temných orbů se pravidelně spojují shadow paprskem (undefined), který způsobí 13875 – 16125 shadow damage každou vteřinu všem, kteří budou paprskem zasaženi.
Při vstupu do Twilight realmu si ihned všimněte 2 temných orbů (podobné těm v souboji s Blood Prince Council), které rotují kolem plošiny. Každých 20 vteřin se na 10 vteřin aktivují a vytvoří lazer mezi nimi. Pokud do nich někdo slepě vběhne, může si být jist tím, co bude následovat. Po 10 vteřinách se deaktivují a máte dalších 20 vteřin bez paprsku. Pamatujte na to, že se orby točit nepřestávají.

undefined
Dusk ShroudPermanentní aura – Z bosse vyzařuje temná energie, která způsobuje 4500 (10man: 3000) shadowd damage všem hráčům každé 2 vteřiny.
Klasická permanentní aura, která se zkrátka musí uhealovat.

undefined
Dark Breath2 vteřiny část, 30yd range, každých 10-15 vteřin - Temný dech, který způsobí shadow damage v rozmezí 26250-33750 (10man: 17500-22500).
Standardní dračí dech v shadow verzi. Pokud nejste tank, tak opět nekoukejte té bestii do tlamy.

Soul Consumption a Mark of Consumption
Soul ConsumptionInstantní, 30 každých 20 vteřin, dá se dispellnout.
Jedná se o obdobu Fiery Combustion z první fáze. Jediným rozdílem je to, že toto kouzlo udílí shadow damage. Opět je třeba co nejrychleji vyběhnout z raidu a odhodit void zónu někde na kraji plochy.




Fáze 3


  • V momentě, kdy Halion bude mít 50% svého života, přechází souboj do 3. fáze. Halion otevře portál zpět do normálního světa, přičemž jedna polovina raidu musí ihned projít portálem zpět do normálního světa. Druhá polovina musí zůstat uvnitř v Twilight realmu a pokračovat v souboji.
  • Je ideální poslat ranged DPS portálem zpět do normálního světa, zatímco melee DPS zůstanou v Twilight realmu. Určitě se vyplatí domluvit tohle rozdělení před začátkem souboje.
  • V normálním světě tak probíhá souboj totožný s první fází a v Twilight realmu probíhá souboj totožný s druhou fází. Jedinou změnou zde je kouzlo Corporeality. S Halionem tak bojujete na dvou frontách.
  • Obě dvě skupiny v tuto chvíli musí vybalancovat své DPS, jinak budou Haliona vytlačovat ze světa, ve kterém se právě nachází. Pokud by se tak stalo, Halion budu dávat na druhé straně mnohem větší rány. Obě skupiny jsou jako na vahách a vy musíte zajistit, aby jedna strana nepřevážila tu druhou.
  • Třetí fáze není o závodění s časem, ale o kontrole Corporeality.