Eye of Eternity (Oko věčnosti)

 

 

Popíšeme si nyní jak zdolat draka jmenujícího se Malygos, jenž je hlavním hrdinou raidu Eye of Eternity. EoE má tři fáze, každá z nich je úplně jiná a v každé se musíme zaměřit na něco jiného. Pro první dvě fáze je důležité, jaký mají hráči equip a GS (čím vyšší tím lepší). Třetí fáze se odehrává na dracích, které hráč jen ovládá, s proto je jedno, jestli na něm sedíme v plavkách nebo v equipu o GS 6000.

1. fáze

První fáze se začíná tím, že je nutné Malygose aktivovat, to se dá jedině krystalem získaným ze Sapphirona. Malygos je na chvilku ve vzduchu, pak sestoupí na plošinu a začíná první fáze. Malygos se tankuje zpravidla uprostřed kruhu plošiny. Raid si stoupne z boku k jeho zadní části. Důležité je, aby nikdo (mimo tanka) nebyl před bossem. Pokud je nutné přebíhat, nikdy ne před bossem, buď skrz něho, nebo za ním. Necháme chvilku tankovi, aby si nabral agrro a po té full dmg do bosse. Bloodlust je vhodné odpálit hned na začátku (dokud jsme všichni živí) nebo po prvním Vortexu.

V první fázi má Malygos čtyři ability:

Arcane breath - dává Arcane dmg do hráčů, kteří stojí před Malygosem do vzdálenosti 40yd. Arcane breath zanechá na hráči debuf, který po 5 vteřinách vybuchne a dá dmg všem kolem. Proto je důležité, aby před drakem byl jen tank, jak jsem psal již výše.

Arcane storm - vystřelí do vzduchu arcane rakety, které dopadnou na několik členů raidu, v tuto dobu mají již healeři trošku práce i s raidem.

Power sparks - takzvané bludičky, Malygos v nepravidelných intervalech vyvolává na okraji kruhu bludičky, které jdou špatně vidět. Tato bludička se nesmí v žádném případě dostat až k bossovi, protože by dostal buf, který mu zvyšuje dmg o 50%. Naopak, když je bludička zničená, zanechává na zemi stříbrnou elektrizující plochu, která o 50% navyšuje dmg hráči,  který v ní stojí. V případě, že se vám podaří zabít několik bludiček na jednom místě, buf se stackuje.

Vortex - při Vortexu se vznese celý raid i s bossem do vzduchu. Důležité je aby před Vortexem byli všichni hráči vyhealováni na maximum. Každý dostává 2000 dmg každou sekundu po dobu 10 s. Při pádu zpět na plošinu navíc každý dostane dmg rovnající se asi 10% z celkových svých HP. Při Vortexu lze používat pouze instantní spelly, jak dmg tak i heal. Jakmile spadneme zpět na zem, je nutné, abychom ihned opustili místo před bossem, zaujali svoji pozici a opět full dmg do bosse.

2. fáze

Druhá fáze začíná v době kdy Malygos má 50% HP, vznese se do vzduchu. V této fázi by měli ranged snížit Malygosovi HP o dalších zhruba 10%. Po vyvolání addů se boss stává imunní. Addů (Nexus Lord a Scion of Eternity) je kolem deseti a všichni útočí na raid, ale pouze čtyři Nexus Lord slétnou dolů a je nutné je tankovat. Malygos vyvolá tzv. Power overload, je to taková růžová průhledná polokoule, do které se musí celý raid postavit. Tento štít se postupně zmenšuje. Když je vyvolán nový velký, přebíháme tam. Je důležité, aby šel dmg vždy jen do jednoho adda, kterého tank zrovna tankuje a označí. Jakmile je add mrtev, spadne na zem plošinka, na kterou musí naskákat melle, kteří mají nejlepší DPS. Druhá fáze je velmi náročná na heal.

Ability Nexus Lord, Scion of Eternity a Power overload jsme si už popsali, tak teď ty další:

Arcane storm - vystřelí do vzduchu arcane rakety, které dopadnou na několik členů raidu, dmg je cca 10k, opět je nutné postižené ihned dohealovat.

Deep breath - Malygos se "zhluboka nadechne" a dám 5000 dmg po dobu 5s na celý raid, mimo hráčů na plošinkách.

Arcane shock - dává arcane dmg na náhodného hráče, dá se dispellnout.

Arcane barrage - dává arcane dmg na náhodného hráče.

3. fáze

Třetí fáze začíná v době, kdy jsou všichni addi mrtví. Potom teprve Malygos zničí plošinu, která se e propadne a všichni hráči se ocitnou na dracích. Tato fáze je trošku náročnější na prostorovou orientaci hráče, proto se doporučuje oddálit kameru na maximum. Nejdůležitější věcí je souhra hráčů, tady se nesóluje, ale maximálně spolupracuje. Raid leader určí, kdo bude healovat celý raid a kdo bude jen dmg (na 25 man je potřeba zhruba 5 healů). Samozřejmě se může každý healovat i sám, ale není to efektivní. Tady bych si trošku dovolil upravit frázi ze Tří mušketýrů, takže taktika je: Jeden na všechny a všichni na jednoho. To znamená, že hráči se postaví na sebe 30 yd od draka. Hráči stojí na sobě z důvodu plošného healování.

Ovládací prvky draka:

1 - Flame spike - dává jen malý dmg, ale hlavně slouží k stackování Combo Pointů

2 - Engful in flames - dává Maligosovi hlavní damage, nutné mít nastackované CP (min. 3-4), čím více tím větší dmg

3 - Revivify - je malý postupný heal, normální hotka

4 - Life burst - je velký heal závislý na CP, opět čím více CP tím větší heal

5 - Flame shield - sníží o 80% dmg, který do vás jde, jeho délka je závislá na počtu CP které máte, stojí 25 HP a má 30s CD

6 - Blazing speed - zvýší vaši rychlost o 500%, nutné při opouštění formace, má 30s CD

 

Ability (schopnosti) draka:

Arcane pulse - dává arcane dmg všem v kruhu 30 yd kolem draka

Static field - vytvoří na náhodného hráče modrý elektrický efekt, který dává všem hráčům, kteří jsou v jeho blízkosti arcane dmg. Poškozený zůstává stát na místě (může použít Flame shield) a celý raid se z oblaku pohne na místo, kam předem určí raid leader. Zasaženého hráče je nutné ihned vyhealovat.

Surge of power - Malygos se zaměří na tři náhodné hráče, kterým dá předem varování. Po té jim dá 12k arcane dmg každých 0,5s po dobu 3s. Je nutné použít Flame shield (tlačítko 5). Tito hráči musí ovšem na varování rychle zareagovat, použít tlačítko 6 a sprintovat mimo dosah raidu, protože všichni kolem nich by dostávali 5000 dmg za každou sekundu po dobu 5s. Takže přesně opačný postup jako u předchozí ability, celý raid nyní stojí, zasažení utíkají.

Závěrem bych chtěl upozornit, že po 10 minutách od aktivace Malygose nastává Enragea v podobě zvýšené damage o 1000%, což je samozřejmě konec...

Možná někteří z vás znají jinou taktiku nebo mne chtějí v něčem opravit či doplnit, samozřejmě rád uvítám vaše připomínky a návrhy.

 

https://www.youtube.com/watch?v=KaGnrfS6lQc